قتل خونین مرد جوان در پارک ساحلی آنامیس / قاتل در مشهد غافلگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا،  ابراهیم طاهری روز یکشنبه در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: 5 بهمن سال ۱۴۰۱ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی ادامه داد: متعاقبا با حضور بازپرس دادسرای میناب به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان و بررسی چگونگی وقوع این جنایت، مشخص شد درپی درگیری به وجود آمده با سلاح سرد بین ۲ نفر در پارک ساحلی آنامیس، یکی از طرفین درگیری مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان فوت کرده است.

طاهری یادآورشد: با انجام تحقیقات قضایی و اقدامات فنی و پلیسی پس از بررسی صحنه جرم و شناسایی عامل این جنایت، مشخص شد که قاتل به استان خراسان رضوی گریخته و مخفی شده است که بر این اساس با هماهنگی مقام قضایی ضمن اعزام تیم کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب به مشهد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل فراری دستگیر و پس از انتقال به میناب در بازجویی و تحقیقات فنی، لب به اعتراف گشود.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص این متهم با توجه به مستندات پرونده، گزارش کارشناسی و اقاریر صریح وی مبنی بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت صادر شده است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب میناب در پایان از عموم مردم این شهرستان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرم و قانون شکنی، همچون سابق با جدیت و حساسیت، احساس مسوولیت نموده و دستگاه قضایی و پلیس را جهت شناسایی و مقابله با مجرمان یاری کنند.

 

 

 

کدخبر: 914045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟