انفجار هولناک در  پردیس / حال 2 مصدوم این حادثه وخیم است

به گزارش رکنا، رئیس ستاد بحران فرمانداری شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در پردیس در خصوص وقوع انفجار در یک بلوک مسکن‌مهر در فاز ۸ شهر پردیس اظهار کرد: صبح امروز در حدود ساعت 4 و ۵۰ دقیقه بامداد انفجاری در یک ساختمان 4 طبقه در فاز ۸ مسکن مهر پردیس به‌وقوع پیوست که در این حادثه 2 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت حادثه را ناشی از انباشت گاز اعلام کرد و گفت: دلیل اصلی این اتفاق در دست بررسی است اما قدرت تخریب این انفجار خساراتی را به ساختمان مجاور وارد کرده است.

رئیس ستاد بحران فرمانداری شهرستان پردیس افزود: عوامل اداره آتش‌نشانی و اورژانس پردیس بلافاصله پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند و ساکن طبقه چهارم این ساختمان که به علت سوختگی شدید وضعیت وخیمی داشت را به بیمارستان انتقال دادند.

حیدری ادامه داد: مجروح دیگر این حادثه از ساکنان ساختمان مقابل بود که به علت موج انفجار و خرد شدن شیشه دچار بریدگی صورت و نواحی دیگر بدن شد که خوشبختانه حال وی مساعد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هر 2 مجروح این حادثه مرد و میانسال بودند، ابراز کرد: انشعاب گاز غیرمجاز نبوده اما بحث رعایت اصول فنی و مهندسی در لوله‌کشی در این حادثه دخیل بوده است؛ ضمناً طی بازرسی‌های انجام شده ایراداتی از این دست مشاهده شد که گزارشات و بررسی‌های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

رئیس ستاد بحران فرمانداری پردیس با بیان اینکه انفجار در راهرو و در طبقه چهارم این ساختمان رخ داده است، عنوان کرد: موج انفجار به حدی بود که ساختمان مجاور دچار خسارات جدی شده و به ساکنان ساختمان اخطار تخلیه داده شده تا ایمن‌سازی محل صورت گیرد.

انفجار

کدخبر: 913991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟