اقدام شیطانی 2 مرد جنوبی با زنان مسافر در  پراید و تیبای شیشه دودی / برادر یکی از شیاطین سالها قبل اعدام شد

به گزارش رکنا، وحشت زنان خوزستانی از سارقان مسافربرنمای شادگانی زیرا در برخی از سرقت ها، سارقان لباس های زنان را از تنشان در آورده بودند. در ادامه ماجرای وحشت زنان از این سارقان شیطانی را میخوانید.

این مردان شیطان صفت باوثیقه آزاد بودند.

در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف درسال ۱۴۰۱ در برخی از شهرهای استان خوزستان توسط اشخاص مسافرکش نمایی که تنها زنان و دختران را طعمه خود قرار می دادند سناریوی هولناکی را پیش روی پلیس و مردم قرار داد.

در این راستا یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: ماموران پلیس برخی از شهرهای استان خوزستان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن 2 مرد سوار بر خودروی پراید و خودروی تیبا با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش‌ نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدیدچاقو دست به سرقت پول، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زدند وسپس  طعمه های خود را در بیرون شهر و یا خیابان های خلوت از خودرو به بیرون پرت میکردند و برخی از قربانیان سارقان هدف نیت شیطانی این دزدان خشن می شدند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی این سارقان مسافرکش نما به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

درهمین راستا مأموران پلیس  استان خوزستان موفق به دستگیری دو سارق شیطان صفت که از افراد سابقه دار هستند و باقرار وثیقه از زندان آزاد شده بودند را شناسایی ودر اقدامی غافلگیرانه متهمین را درشهرستان شادگان دستگیر کردند.

 قربانیان و مالباختگان جهت شناسایی متهمین احضار و به محض مشاهده متهمین برخی از شاکیان که دو نفر از آنها قربانی آزار جنسی از سوی سارقین شده بودند از هوش رفتند یکی از قربانیان که بسیار وحشت کرده بود در گفتگو باخبرنگار رکنا گفت که فرد دستگیر شده پس از سرقت طلاهایش وی را هدف نیت شیطانی خود قرار دادند که این موضوع برایم مشکلات روحی روانی بوجود آورده است.

خانم دیگری نیز گفت پس از این اتفاق دیگر جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارم.

متهمین  که افردی سابقه دار وشیشه ای هستند. در بازجویها اعتراف کردند که باخودروی پراید یا تیبای شیشه دودی و باپلاکهای سرقتی اقدام به سرقت به عنف تحت پوشش مسافربرنما در برخی ازشهرهای استان خوزستان کرده اند و چند زن را نیز هدف نیت شوم خود قرار داده اند.

این در حالی بود که ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند یکی از متهمان سالها پیش برادرش بخاطر اقدام شیطانی اعدام شده است.

پس از اعترافات متهمین هردومتهم تازمان دادگاه رسیدگی به اتهاماتشان باقرار مناسب از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 913774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟