آتش سوزی مهیب در خیابان فداییان اسلام/علت چیست؟

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۹:۲۷ امشب یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک انبار در خیابان فداییان اسلام بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تانکر آب و کف شیمیایی و تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری منطقه ۲۰ به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: محل آتش سوزی چندین کارگاه و انبار در کنار یکدیگر بود سقف‌ها و سازه‌ها غالبا شیروانی بود. داخل یکی از این انبارها که حدود هزار متر مسقف و هزار متر حیاط بود، در بخش مسقف انبار که مملو از مواد پلاستیکی بود کاملا شعله‌ور بود. آتش نشانان از چند طرف عملیات خود را آغاز کرده و با نردبان هیدرولیکی از قسمت سقف نیز تلاش کردند تا به داخل انبار نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه از شدت حرارت سقف‌ها کاملا تخریب شده بود، ادامه داد: چندین انبار در کنار این انبار که کاملا شعله‌ور بود قرار داشت و احتمال سرایت آتش به انبارهای اطراف نیز وجود داشت. آتش نشانان با رشادت تمام عملیات را از چندین طرف آغاز کردند و تا این لحظه از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شده است.

ملکی تصریح کرد: تاکنون نیز مصدوم و تلفات جانی گزارش نشده است و نیروهای آتش نشانی کماکان در حال فعالیت بوده و آتش تا حد زیادی تحت کنترل است و انشالله به زودی به مرحله لکه گیری و ایمن‌سازی خواهیم رسید.

کدخبر: 913294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟