تیراندازی وحشت‌آور در کرمانشاه/ متهم در تعقیب و گریز پلیسی کشته شد

سرهنگ علیرضا دلیری در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار کرد: بعد از ظهر امروز 4 شنبه چهارم مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در آدرس تپه فتحعلی خان شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران به منظور بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط ماموران مشخص شد فردی با هویت معلوم با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف به سمت منزل مسکونی یکی از ساکنان محله تیراندازی کرده است، که در اثر آن شیشه منزل تخریب و یک نفر خانم به علت برخورد شیشه مجروح شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: فرد ضارب که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده بود، با توجه به اقدام سریع ماموران و حضور بموقع نیروهای کمکی، حین فرار شناسایی و به وی دستور ایست داده شد؛ اما او بی توجه به اخطارهای داده شده، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

دلیری  اضافه کرد: در این راستا با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ماموران نیز متقابلا اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند، که در نتیجه وی پس از اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، اما علیرغم تلاش پزشکان فوت کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف یکدستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم، خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 913285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟