اولین عکس ها از پیکر 4 پلیس شهید حمله تروریستی خاش / آنها ناجوانمردانه ترور شدند

به گزارش رکنا، روز گذشته یکم مرداد ماه در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه 4نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر شهدای راهور که ظهر روز یکم مرداد در محور خاش زاهدان به دست تروریست های مسلح به شهادت رسیدند جهت برگزاری مراسم بزرگداشت قبل از تشییع به حسینیه معراج تهران رسید.

پیکر شهدا میهمان 3 هئیت در تهران

مراسم استقبال از پیکر شهدای مظلوم "مهدی الله پور، محمدرضا اسماعیلی و رضا شیخی " از ماموران پلیس راه استان سیستان وبلوچستان که یک شنبه یکم مرداد ماه جاری در حمله مسلحانه یک گروهک تروریستی در مسیر "خاش" به "تفتان" به شهادت رسیدند امشب در 3 نقطه از تهران به شرح ذیل برگزار می شود:

پیکر شهید "محمدرضا اسماعیلی" مهمان هیئت رایه العباس در پادگان 06 ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در چهارراه پاسداران تهران.

پیکر شهید "رضا شیخی" مهمان هیئت روضه العباس (ع) در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه کوچه صیرفی پور.

پیکر شهید " مهدی الله پور" مهمان هیئت مکتب الزهرا در حسینیه 14 معصوم،  ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه استان سیستان و بلوچستان فردا (سه شنبه۳ مرداد) از ساعت 8 صبح در ستاد پلیس راهور فراجا واقع در بلوار مرزداران و با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور استان تهران و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان

پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان

پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان

پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان

پیکر شهدا خاش

پیکر شهدا خاش

پیکر شهدا خاش

کدخبر: 912459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟