عزرائیل این پسر 16 ساله تهرانی را تعقیب می کرد / مرگ هولناک در اقدام یواشکی پسر نوجوان

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص جزییات حادثه فوتی راننده 16 ساله در بزرگراه آزادگان توضیح  داد: ساعت 00:45 بامداد امروز در  مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان لاین کندرو خبر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 که در  این مسیر در حال تردد بوده به تیم پلیس  بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می گردد و تیم کارشناسی بلافاصله در  محل حادثه حضور  می  یابند.

بررسی های اولیه پلیسی حکایت از این داشت: راننده این خودرو که یک نوجوان 16 ساله بوده بدون اجازه پدر سوییج خودرو را برداشته و با دو تن دیگر  از  دوستان خود اقدام به روشن کردن وسیله نقلیه کرده و به سمت بزرگراه آزادگان که یکی از پر حادثه ترین بزرگراه های شهر تهران می باشد برای  رانندگی حرکت می کنند.

راننده 16 ساله این خودرو علاوه بر آنکه طبیعتا گواهینامه لازم را برای رانندگی نداشته، کمربند ایمنی را هم نبسته و مهارت لازم را برای رانندگی کسب نکرده بوده است با سرعت بالا رانندگی می کند.

سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث برخورد با جداول کناری بزرگراه شده و سپس از  روی این جداول رد شده و وارد قسمت خاکی  شده و پس از برخورد با درخت واژگون می شود .

به علت نبستن  کمربند ایمنی راننده 16 ساله در حین واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب شده و سر وی با جسم سخت برخورد و متاسفانه در دم فوت می کند ولی بقیه سرنشینان داخل خودرو مصدوم که با حضور تیم های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل می شوند

کمربند ایمنی و کیسه هوا توامان مکمل و تکمیل کننده یکدیگر  هستند و اگر  با یکدیگر  همراه باشند می توانند از  آسیب ها جلوگیری نمایند که البته در  این حادثه کیسه هوا عمل کرده ولی  بدلیل اینکه راننده کمربند ایمنی خود را نبسته بوده از  خودرو به بیرون پرتاب می گردد و متاسفانه فوت می نماید.

کدخبر: 912303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟