فرار مرد ثروتمند از دیوانه خانه / برادران مدیر شرکت پتروشیمی او را دیوانه جلوه دادند

به گزارش رکنا، 2 روز پیش مردی میانسال با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران از برادران خود به اتهام آدم‌ربایی و بستری کردن غیر‌قانونی‌اش در یک مرکز روانی شکایت کردو گفت: مدیر یک شرکت هستم که مرتبط با پتروشیمی است. وضع مالی خوبی دارم و ۱۸ شرکت صنعتی را مدیریت می‌کنم. چون وضع مالی‌ام خوب است همیشه زندگی و کارم مورد حسادت برادرانم بود‌. آنها به هر طریقی در‌صدد تصاحب اموالم هستند. برادرانم حتی چند بار می‌خواستند از طرف افرادی بلایی سرم بیاورند که موفق نشدند. سرانجام نقشه ربودن مرا اجرا کردند‌.

روز حادثه از خانه‌ام در یکی از محله‌های شمال تهران بیرون آمدم که برادرانم با دیدن من در خیابان راهم را سد کردند، به‌ شدت کتکم زدند. در همین گیرو‌دار بود که یک آمبولانس خصوصی هم آمد‌. افرادی در آن بودند که به سمتم آمدند و لباس بیماران روانی را تن من کردند. دست و پاهایم را بستند و به زور داخل آمبولانس انداختند.

برادرانم مدام می‌گفتند او بیمار روانی است، باید بستری شود در غیر این صورت بلایی سر ما و خانواده‌های‌مان می‌آورد. مدارکی به آنها دادند و وانمود کردند بیمار خطرناکی هستم. هر چه فریاد می‌زدم اشتباه می‌کنید، من تاجرم و صاحب شرکت‌های متعدد و بیمار نیستم، حرف‌هایم را باور نکردند‌. من را به بیمارستانی برده و در اتاقی زندانی کردند. یک هفته در بیمارستان بستری بودم‌. سرانجام توانستم از غفلت یکی از کارکنان استفاده کنم و به خانه‌ام بازگردم. از برادرانم شکایت دارم و جانم در خطر است. آنها قصد تصاحب اموال مرا داشتند.

با توجه به شکایت این مرد، تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده و احضار و تحقیقات از برادران وی ادامه دارد.

کدخبر: 911837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟