کسی از علی کوچولو خبر دارد ؟ / او در سفر تفریحی با خانواده اش ناپدید شد + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، شنبه ۲۴ تیر علی همراه با مادر، خواهر بزرگ‌تر و دایی‌اش تصمیم گرفتند برای تفریح از تهران به شمال‌ کشور بروند. پدر آن روز کار داشت و نتوانست ایشان را همراهی کند، برای همین خودشان راهی سفر شدند.

ساعت حوالی ۹ و ۱۰ صبح بود که کنار رودخانه اتراق کردند و صبحانه خوردند. پس از صرف صبحانه، علی که حسابی از فضای سبز اطراف و دیدن امواج خروشان رودخانه به‌وجد آمده بود، به سمت آن رفت تا نزدیکی‌هایش بازی کند، ولی به محض نزدیک شدن به آب، در یک لحظه پایش لغزید و داخل رودخانه سقوط کرد. خواهر ۲۲ ساله علی که شاهد حادثه بود، بی‌معطلی وارد آب شد تا برادر کوچک‌ترش را نجات دهد، اما شدت آب آن‌قدر زیاد بود که نتوانست و علی را آب برد.

حالا خواهر بزرگ‌تر در معرض خطر بود و این بار دایی به دل رودخانه زد، دست خواهرزاده‌اش را گرفت او را از آب بیرون کشید. آنها با هلال‌احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. به گفته عموی علی، امدادگران هلال‌احمر، سایر نیروهای امدادی و گروه‌های مردمی 3 روز تمام منطقه را گشتند، ولی هیچ سرنخی پیدا نکردند: «یک هفته از این اتفاق می‌گذرد. روزی که علی گم شد، تیشرت سفید و شلوار سرمه‌ای پوشیده بود اما در مدت جست‌وجو حتی تکه‌ای از لباس او را پیدا نکردیم. در حال حاضر، جست‌وجو توسط نیروهای امدادی تمام شده و خودمان به شکل خانوادگی تجسس را ادامه می‌دهیم. یک جورهایی دیگر از آب ناامید شده‌ایم. ما احتمالات مختلفی برای شرایط علی می‌دهیم و البته تمام اینها حدس و گمان است. فکر می‌کنیم علی شاید بیهوش شده و کسی او را از آب گرفته باشد یا دچار فراموشی شده است، هر احتمالی وجود دارد.

حالا هم علاوه‌بر پخش عکس علی در فضای مجازی، بنرهای بزرگ و اعلامیه با مژدگانی در منطقه حادثه نصب کرده‌ایم تا اگر کسی از علی خبر داشت، به ما اطلاع دهد. از روزی که علی مفقود شده، نه ما و نه خانواده علی حال و روز خوشی نداریم و حال‌مان بسیار بد است. امیدوارم اگر کسی از وضعیت علی خبر داشت، به دل ما و پدر و مادر علی رحم کند و زودتر به ما اطلاع دهد.»

کدخبر: 911419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟