غافلگیری دزد دوچرخه ها در حیاط خانه طعمه اش / درها قفل شد و هیچ راه فراری نبود!

به گزارش رکنا ، روز گذشته ماموران کلانتری رسالت مشهد از طریق تماس های مردمی در جریان سرقت نافرجام دوچرخه قرار گرفتند و بلافاصله به محل وقوع حادثه در خیابان کافی عزیمت کردند.

 بررسی های پلیسی مشخص کرد: دزدی برای سرقت دوچرخه وارد حیاط منزل مسکونی شده اما در همین هنگام صاحبخانه از راه رسیده و با قفل کردن در حیاط، او را به دام انداخته است. دقایقی بعد سارق 38 ساله به مقر انتظامی انتقال یافت و با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت) مورد بازجویی های فنی قرارگرفت.

این سارق جوان که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد ضمن اعتراف به سرقت نافرجام دوچرخه گفت: از سرکارم اخراج شده بودم و برای تامین هزینه های اعتیادم مشکل داشتم به همین دلیل دسته کلیدهایی را تهیه کردم و در همین منطقه به راه افتادم. کلیدها را روی  قفل در منازل امتحان می کردم و سپس آن منزل را زیر نظر می گرفتم و در فرصت مناسب به آن جا دستبرد می زدم و هر آن چه را در مقابل چشمانم قرار می گرفت ، سرقت می کردم.

وقتی دیدم به راحتی به چند منزل در همین منطقه دستبرد زدم و دستگیر نشدم، این بار وارد خانه ای شدم که صاحبخانه حضور نداشت اما ناگهان او از راه رسید و در حیاط را از بیرون قفل کرد.

 بررسی های بیشتر افسران دایره تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر این جوان معتاد آغاز شده است.

 

کدخبر: 910882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟