این مرد شرور را می شناسید؟/ اگر طعمه او شده اید شکایت کنید!

به گزارش رکنا، سارقی که در کمتر از ۱۰ ثانیه از سوی پلیس مشهد دستگیر شده بود به همراه دیگر همدستانش پس از دستگیری ، امروز (سه شنبه) با دستور مقام قضایی صحنه جرم را در ابتدای بولوار وکیل آباد مقابل بوستان ملت بازسازی کردند.

چند روز پیش ویدیوی سرقت یک موبایل از دست یک زن جوان و به دنبال آن دستگیری فوری سارق موبایل قاپ توسط نیرو‌های گشت لباس شخصی پلیس کلانتری سناباد، در فضای مجازی به شدت پربازدید شد و تحسین مردم را نسبت به اقدام به موقع نیروی انتظامی در پی داشت.

نیروی انتظامی مشهدمقدس با هماهنگی مقام قضایی در طرح جدید مقابله با سرقت ، سه کیف قاپ و موبایل قاپ سابقه دار از جمله سارق خیابان سناباد را دستگیر کرده بود که این سارقانان توسط مالباختگان شناسایی شدند.

دونفر از این افراد که سابقه دار هستند در مناطق احمد آباد، سجاد و وکیل آباد مشهد اقدام به سرقت موبایل می‌کردند و تا کنون به ۲۰۰ فقره سرقت در یک سال گذشته اعتراف کرده اند.

آن‌ها در اعترافات خود بیان کرده اند که به طور میانگین روزانه چندین گوشی را به طرق مختلف از مردم سرقت می‌کردند.

یکی دیگر از این سارقان فردی بود که از سال ۱۴۰۰ به جرم سرقت دستگیر شده بود و طی چند ماه گذشته با آزادی مشروط همراه و با پابند الکترونیکی در سطح شهر تردد می‌کرد و در محدوده‌ای ۱۰۰۰ متری حق تردد داشت. او نیز به جرم سرقت دوباره در تور عملیاتی پلیس گرفتار شد و در اعترافات خود به ده‌ها سرقت اعتراف کرده است.

پلیس مشهد از مردم درخواست که این سارقان را که با دستور مقام قضایی چهره آن‌ها پوشانده نشده است را شناسایی کنند و برای شکایت به بازپرسی ۶۱۶ دادسرای صدف مراجعه کنند.

کدخبر: 910447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟