5 کشته و زخمی در تصادف هولناک پژو با درخت در گلستان + جزییات

به گزارش رکنا، قاسم غریب‌آبادی ظهر دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح تصادف مرگبار صبح امروز جنگل گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس ۱۱۵ با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان و اطلاع‌رسانی در خصوص وقوع یک فقره تصادف در جنگل گلستان، امدادگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تنگراه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه صبح امروز دوشنبه ۲۶ تیر رخ داد، افزود: در تصادف مذکور یک دستگاه پژو پارس در ورودی جنگل گلستان با یک درخت برخورد کرد که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۳ نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه ۲ تیم زبده از پایگاه مذکور با بکارگیری آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد جان باخته پس از رهاسازی از خودرو تحویل عوامل انتظامی داده شد، افزود: دو مصدوم دیگر این حادثه توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شدند.

این مقام مسئول در پایان خطاب به شهروندان که قصد تردد از جاده‌های استان به خصوص جاده‌های کوهستانی و جنگلی را دارند، توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت قوانین رانندگی، در جاده‌های با عرض کم و پر ترافیک با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا جان خود و سرنشینان در امان بماند.

گفتنی است، جاده ترانزیتی موجود در جنگل گلستان که استان گلستان را به استان خراسان شمالی متصل می‌کند، یکی از پرترددترین محورهای شمال کشور است که بر اساس آمارها، سالانه حدود هشت میلیون زائر و مسافر در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان تنها از این جاده عبور می‌کنند.

کدخبر: 910174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟