مردان اسکیمری ماهرانه کارت های بانکی مرد الیگودرز را خالی می کردند

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: با دریافت پرونده های قضایی و مراجعه تعدادی از شهروندان لرستانی به پلیس فتا الیگودرز مبنی بر برداشت غیرمجاز از جساب های بانکی آنان،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ علی اسدالهی با بیان اینکه برداشت‌های غیر مجاز در حالی انجام شده که اصل کارت بانکی در اختیار مال باختگان بوده افزود:کارشناسان پلیس فتا با اخذ پرینت حساب شاکیان و انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات فنی وعلمی یکی از افراد این تیم کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت در بازجویی اولیه متهم به بزه انتسابی خود با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف و در یک عملیات ضربتی پلیسی این متهمان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه تاکنون متهمان به کپی بیش از ۴۰ کارت بانکی  اعتراف کرده اند از شهروندان الیگودرزی خواست در صورت داشتن چنین پرونده قضایی به پلیس فتا شهرستان الیگودرز مراجعه کنند. 
سرهنگ اسد الهی افزود:شهروندان هنگام خرید علاوه بر خودداری از رمز کارت بانکی خود به فروشندگان به شکل کارت خوان‌ها به دقت نگاه کنند و حتما رسید خود را از فروشنده تحویل بگیرید و آن را بررسی کنند.
همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک سایبری مراتب را با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا  اطلاع دهند .

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 909538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟