بازداشت «غلام شاه مالخر» + عکس

 ماموران کلانتری هفت تیر مشهد در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در حالی شناسایی مالخر معروف گوشی های سرقتی را در دستور کار قرار دادند که بررسی ها نشان داد این فرد تبعه خارجی که به «غلام شاه مالخر» شهرت دارد، تعداد زیادی از سارقان و گوشی قاپ ها را می شناسد و آن ها را با خرید گوشی های سرقتی به ارتکاب جرم و ایجاد جو ناامنی ترغیب می کند، بنابراین گروهی از نیروهای تجسس به سرپرستی سرگرد سبحانی فر وارد عمل شدند و مخفیگاه این مالخر حرفه ای را در خیابان حر 41 شناسایی کردند.
در ادامه عملیات، ماموران انتظامی با هماهنگی های قضایی، منزل وی را با به کارگیری تجهیزات و تمهیدات پلیسی به محاصره درآوردند و او را در حالی دستگیر کردند که تعداد 67 گوشی سرقتی نیز در بازرسی از منزل و خودروی وی کشف شد. با انتقال این متهم به کلانتری، تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که وی پس از خرید گوشی های سرقتی ، آن ها را در قالب محموله های سنگین و با جاسازی در تریلرهای ترانزیتی به افغانستان حمل می کند.
گزارش روزنامه خراسان حاکی است: بررسی های بیشتر برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این مالخر حرفه ای در حالی آغاز شده است که مردم خواستار برخورد قاطعانه و جدی دستگاه قضایی و پلیس با مالخران اموال سرقتی هستند چرا که خرید گوشی های سرقتی، سارقان را به ارتکاب جرم بیشتر ترغیب می کند.

کدخبر: 909191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟