سارق چرب زبان پژو 206 را جلوی چشم صاحبش دزدید / تعقیب و گریز هالیوودی در خیابان ابوسعید

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: تیر ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 112  این پلیس در محدوده خیابان ابوسعید   تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راننده  یک خودروی 206  مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی 206 چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

راننده خودروی 206 پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به 4 دستگاه از خودروی‌های عبوری شهروندان نیز آسیب وارد کرد.

 ماموران برای جلوگیری از خسارت بیشتر  با ایجاد طرح مهار موفق شدند سارق را دستگیرکنند و در بررسی مشخص شد سارق با جلب اعتماد صاحب خودرو 206 به منظور جابجا کردن خودرو ،  سوار بر خودرو شده و  اقدام به سرقت خودرو کرده است.   متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت 206 معترف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی با 4 شاکی  که حین فرار به خودروی آنان خسارت وارده کرده بود راهی مراجع قضائی شد.

کدخبر: 908892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟