بازداشت 2 مرد که دزدان تهرانی را تشویق می کردند / آنها نبودند دزدان سرقت نمی کردند

به گزارش رکنا ،  سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی فعالیت ۲ مالخر تلفن‌همراه در جنوب تهران کشف شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان تلفن‌های مسروقه را از سارقان خریداری و اموال مردم را در مخفیگاه خود نگهداری می‌کنند.

بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام با بررسی‌های تخصصی و اقدامات پلیسی، ابتدا هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن ها سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و اقدامات کارآگاهی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن ها را طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات به اداره هجدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان این که متهمان به جرم مالخری اعتراف کردند، ادامه داد: کارآگاهان در بررسی   مخفیگاه مدنظر ۳۰ دستگاه تلفن همراه، لپ‌تاپ، لوازم جانبی موبایل و مقداری پول نقد کشف کردند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم قرار گرفتند.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند و اموال کشف شده به مالکان اصلی بازگردانده شد.

 

کدخبر: 908805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟