شلیک زن جوان به شوهرش پشت فرمان خودرو در تهران / زن جوان ادعای عجیبی کرد!

به گزارش رکنا، شهریورماه سال 1401 جسد خونین مرد 55 ساله ای به نام اکبر پشت فرمان تاکسی اش در حوالی فرودگاه امام خمینی پیدا شد که با شلیک دو گلوله کشته شده بود.

ماموران به بررسی پرداختند و در بازبینی فیلم های دوربین مداربسته محل و مسیرهای منتهی به کشف جسد دریافتند یک زن که که ماسک برصورت داشت و از نظر جثه به همسر قربانی به نام میترا شبیه بود از خودرو مقتول پیاده شده و گریخته است.

با کشف این سرنخ میترا تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

وی گفت: اکبر مرد بداخلاقی بود. او سر هر موضوعی با من دعوا راه می انداخت. من از زندگی با او خسته شده بودم اما این شرایط را به خاطر دو دخترم تحمل می کردم. تا اینکه بالاخره به فکر طلاق افتادم. اما او راضی به طلاق نبود. به همین خاطر  یک سلاح را به قیمت 11میلیون تومان خریدم. آخرین بار با هم به حوالی فرودگاه امام خمینی  رفته بودیم که کلت را از کیفم بیرون آوردم و  از پشت سر به او  شلیک کردم.

این زن به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد که دو دختر قربانی از قصاص گذشتند.

وقتی میترا به دفاع ایستاد ادعای تازه ای را مطرح کرد و گفت بی گناه است.

وی گفت: قبول دارم آن روز سوار ماشین شوهرم به سمت فرودگاه امام رفتیم. اما من از ماشین پیاده شدم و به خانه برگشتم و نمی دانم چه کسی شوهرم را کشته است. من تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا طبق ماده612 قانون مجازات اسلامی برای وی حکم  صادر کنند.

کدخبر: 908408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟