بازداشت سارق مدال‌های ورزشی پزشک معروف همدانی + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: با اعلام سرقت چندین عدد انواع مدال ورزشی از داخل مطب پزشک معروف همدانی که جزو داوران سطح کشوری و بین المللی است، مراتب شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شکریه و با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته شخصی در این زمینه شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در محل سکونت دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند. سارق در بازجویی های صورت گرفته به سرقت خود اعتراف کرد.

نجفی‌صالح در ادامه از دستگیری سارق دستفروش داخل خودرو و کشف مال سرقتی خبر داد و بیان کرد: با اعلام یک فقره سرقت از داخل خودرو که به طور کاملاً حرفه ای انجام شده بود، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شکریه همدان قرار گرفت.  

وی ادامه داد: بر همین اساس با به کارگیری منابع و مخبرین شخصی در این زمینه شناسایی شد که به تازگی در یکی از تقاطع های شهر اقدام به دستفروشی می کرد و با نمایش دادن محصولات خود در داخل خودرو وسایل جلو داشبرد را سرقت می کرد که با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی این فرد دستگیر شد و در کلانتری به سرقت خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کدخبر: 907939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟