قتل بچه محل بخاطر یک کینه قدیمی / جنایت خونین در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: نیمه‌شب سه‌شنبه 23 خردادماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان ضیائیان مرگ مشکوک پسر جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی، از طریق تماس تلفنی به پلیس گزارش کردند.

 با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدودا 17 ساله‌ اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه گردن، قفسه سینه و کتف هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول با همراهی یکی از دوستانش با آمبولانس اورژانس به این بیمارستان منتقل شده است که در نخستین گام او هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: قاتل و مقتول هم محله‌ای بودند اما این اواخر با یکدیگر بخاطر مسائل پیش پا افتاده اختلاف داشتند. روز حادثه پسر جوان و قاتل در چند مرحله با یکدیگر دعوا کردند اما قاتل که از مقتول کینه به دل گرفته بود او را در خیابان تعقیب کرد و با شروع درگیری مجدد در یک لحظه با ضربات چاقو مرتکب قتل شد و پس از جنایت سریعا پا به فرار گذاشت.

 پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان ضیائیان و صحنه قتل، در نخستین گام کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

 بررسی‌های تخصصی همچنان ادامه داشت تا اینکه اواخر هفته گذشته متهم دستگیر شد؛ وی در جریان تحقیقات به جرم خود مبنی قتل پسر جوان اعتراف و عنوان کرد بخاطر یک سوییچ یادگاری با مقتول درگیر شده و در جریان نزاع دست به جنایت زده است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 907887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟