پایان جولان سارقان حرفه ای آبادان / رییس باند مسلح بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری پیرامون جزئیات خبر  بیان کرد: در پی وقوع چندفقره سرقت منزل در شهر آبادان توسط اعضای یک باند چهارنفره سرقت منزل و دستگیری 3 تن از اعضای این باند شناسایی و دستگیری سرکرده اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیسی و جمع آوری اطلاعات لازم، مخفیگاه سرکرده اعضای باند سرقت منزل را در کلانشهر اهواز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، 3 اکیپ از مأموران زبده اداره مبارزه با سرقت به محل شناسایی شده اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در کوی مجاهد شهرستان اهواز دستگیر و به پلیس آگاهی آبادان انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده، سرکرده باند سارقان بود و در تحقیقات اولیه پلیسی به 20 فقره سرقت منزل با همکاری سایر متهمان دستگیر شده اعتراف کرد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه از مخفیگاه این سارق 23 ساله 60 عدد انواع ساعت مچی، 45 عدد انگشتر معمولی، 10 دستگاه سشوار و دریل برقی، 7 دستگاه گوشی موبایل اندروید، 9 دستگاه جارو برقی،یکقبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 2 عدد سامسونت حاوی قاشق و چنگال گرانقیمت همراه بامقادیر بسیار زیادی ظروف آشپزخانه، یکصد عدد انواع زیورآلات( بدلیجات )، چندین تابلو همراه با اشیاء زینتی گرانقیمت همگی سرقت شده از منازل مالباختگان به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه از تشکیل پرونده علیه متهم و تحویل وی به دادسرا خبر داد و گفت: پافشاری پلیس در رصد و دستگیری سرکرده اعضای یک باند سرقت از منازل حاکی از آن است که جای امنی برای سارقان و هنجارشکنان وجود نخواهد داشت.

علی رنجکش

کدخبر: 907177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟