بازداشت دالتون ها در ورامین / پسر جوان را گروگان گرفته بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار "دلاور القاصی مهر" فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان "پیشوا" بلافاصله ماموران آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و با تهدید و قدرت نمایی ، جوانی 24 ساله را با یک دستگاه خودروی ال 90 ربوده و از محل متواری شده اند ، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی با این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سردار "القاصی مهر " تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده ضمن هماهنگی و اخذ دستور قضائی به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که 4 برادر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی و دستگیری آدم ربایان پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

 

کدخبر: 906841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟