دزد موتورسیکلت ها در تهران فقط 18 سال دارد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند "  سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ساعت 9 شامگاه 11 تیر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 107 فلسطین در محدوده خیابان" نجات الهی" تهران  در حال گشت‌زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان میداد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که ماموران در نخستین‌گام با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و سپس با  ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

وی با بیان اینکه از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهم 18 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

کدخبر: 906814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟