پایان 10 سال وعده وعید مرد شیاد در چهارمحال و بختیاری / به بهانه سودهای وسوسه آور میلیاردر شد

به گزارش رکنا، جعفر نفر گفت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: در تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد متهم در پوشش مالک فروشگاه زنجیره‌ای و با تبلیغ تاسیس رستوران در شهرکرد از افراد زیادی حدود ۲ میلیارد تا ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۲ به بعد به بهانه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مذکور اخذ و در ابتدا جهت حصول اطمینان شکات به مدت چندین ماه سودهای مشارکت غیرعرفی به آنان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: با حصول اطمینان شکات و سودهی مقطعی به آن‌ها مبالغ هنگفتی در حدود ۱۰ سال گذشته تا کنون از شهروندان کلاهبرداری کرده  و در نهایت متواری شده است.

نفر اضافه کرد: ماموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شهرکرد شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم از ۵۰ نفر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، بیان کرد: از شهروندانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده درخواست می‌شود تا برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری به شهروندان توصیه کرد، در سرمایه‌گذاری‌های خود تحقیق و هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

کدخبر: 906775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟