غافلگیری شرور فراری درگیری خونین خیابان اسکندری تهران / متهم شوکه شد

به گزارش رکنا، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر سال گذشته عده ای از افراد شرور با حالت غیر عادی به داخل یک واحد صنفی گیم نت در حوالی خیابان اسکندری تهران  مراجعه و با متصدی واحد به دلیل داشتن خصومت شخصی درگیری و وی را ضمن ضرب و جرح  شدید با چاقو قرار می دهند.

مصدوم از ناحیه گردن به شدت مجروح می شود که بلافاصله تیمی از ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران با تماس تلفنی شهروندان با پلیس 110 در محل حاضر و  بررسی موضوع در اختیار  ماموران پایگاه هشتم این پلیس قرار می گیرد.

به محض حضور مأموران در محل اعلامی مشخص شد که یکی از اوباش منطقه با سلاح سرد در حال قدرت نمایی بوده و باعث راه بندان و اخلال در نظم عمومی شده و با دیدن ماموران سریعا از محل متواری، و یکی از شهروندان را مورد جراحت قرار داده بود.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عامل این نزاع و درگیری از محل متواری شده بود، تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند هویت عامل اصلی نزاع و درگیری را شناسایی و با شناسایی مخفیگاهش وی  را پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش  دستگیر کردند.

متهم پس از تکمیل  پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش شبانه روزی  مأموران این پلیس برای دستگیری سایر همدستان و عاملان دیگر این نزاع ادامه دارد.

سرگرد زیدی در پایان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار نماید با واکنش سخت، قانونی و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و از شهروندان نیز انتظار است، با گزارش به موقع هرگونه قانون گریزی، پلیس خدمتگذار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

کدخبر: 906580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟