شلیک مرگبار به مادرزن 45 ساله / قاتل پسربچه 9 ساله را هم هدف قرار داد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظم میرمقدم گفت: با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی بصورت مسلحانه در شهرستان که منجر به فوت یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله‌اش شده بود قاتل و همدستانش متواری شدند.

وی افزود: سریعا بهمراه پلیس‌های تخصصی و همه امکانات موجود در محل حاضر و ضمن کنترل اوضاع و اتخاذ تمهیدات انتظامی جهت پیشگیری از هرگونه متشنج کردن جو، اوضاع حاکم در محل کاملا مدیریت انتظامی شده و موضوع پرونده قتل بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه اظهار داشت: طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادر زن ۴۵ ساله‌اش و پسر بچه ۹ ساله شلیک کرده و با اصابت گلوله مادر زنش فوت و فرزند ۹ ساله‌اش با تلاش‌های کادر درمان از مرگ نجات یافت، سریعا شناسایی و با عملیات تخصصی و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی و اخذ مجوز قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت به محل اختفا و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهرهای استان اعزام شدند.

سرهنگ میرمقدم در پایان گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل ، دو نفر همدستان وی نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آنها نیز توقیف و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 906280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟