بازداشت 10 نفر در ماجرای فروش مشروبات الکلی تقلبی / قرار بازداشت موقت صادر شد

به گزارش رکنا، سخنگوی قوه قضاییه درباره مسمومیت های الکلی">مسمومیت های الکلی اخیر در برخی استان ها به رکنا گفت: مسمومیت های الکلی تاسف بار بود که چرا افراد مبادرت به این کار می‌کنند؟ کاری که دارای ممنوعیت شرعی و قانونی است. قوه قضاییه با این موضوع پیگیری های مجدانه ای را انجام داده است. در خصوص فوت و مسمومیت شهروندان به جهت استفاده از الکل در البرز و قزوین و آذربایجان غربی و هرمزگان،  تعدادی بودند.

وی افزود: تا الان در استان البرز ۱۰ نفر به اتهام تولید و توزیع مشروبات الکلی دستگیر و برای همه قرار بازداشت موقت صادر شده و روانه زندان شدند. تعداد متوفیان مربوط به توزیع مشروبات الکلی  نسبت به این ۱۰ نفر مشخص است و مستلزم این است که نظریه پزشکی قانونی را داشته باشیم و بعد از تکمیل تحقیقات در خصوص این متهمان، پرونده متشکله در البرز به دادگاه ارسال می شود.

ستایشی افزود: در خصوص مسمومیت‌های الکلی در قزوین از اول ماه جاری تا ۱۰ تیرماه،  ۲۹ نفر بودند که به مراکزدرمانی مراجعه و منتقل شدند که از این تعداد دونفر فوت کردند و ۷ نفر سرپایی مداوا و دو نفر بستری و ۱۸ نفر ترخیص شدند. ما در خصوص این قضیه، مجدانه رسیدگی می‌کنیم.

کدخبر: 906241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟