3 شبانه روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها / زن مطلقه دست به قمه مرد مجرد را کشت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال 1400 آغاز شد . مردی با پلیس تماس گرفت و از بوی تعفنی که از خانه همسایه اش به مشام می رسید خبر داد.

وی گفت :در همسایگی ما مرد ۴۲ ساله ای به نام محسن به تنهایی زندگی می کند. او وضع مالی خوبی دارد و مجرد است. اما چند روزی است از او خبری نیست و من و هیچ کدام از همسایه‌ها او را ندیده ایم و بوی تعفن عجیبی از خانه اش به مشام می رسد و ما نگران حال او هستیم.

جسدی در خانه مجردی

با این تماس ماموران کلانتری به خانه مجردی محسن در خیابان آیت الله کاشانی رفتند و پس از گشودن در با جنازه وی روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد چند روز از مرگش گذشته است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان ضربات متعدد قمه به گردن و پشت وی را علت مرگ اعلام کردند.

ردپای زن آشنا

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی این مرد پرداختند و دریافتند همزمان با کشته شدن وی گوشی موبایلش نیز سرقت شده است . در بررسی تماس های تلفنی قربانی،  ماموران به رابطه پنهانی وی با یک زن جوان به نام پرستو پی بردند و وی را ردیابی و بازداشت کردند .

پرستو که سعی داشت با دروغگویی هایش مسیر رسیدگی به پرونده را به بیراهه بکشند ،  وقتی فهمید ماموران در بررسی فیلم ضبط شده  در دوربین مداربسته ساختمان همسایه دریافته اند وی آخرین نفری بوده که خانه محسن را ترک کرده ، لب به اعتراف گشود و به قتل مرد پولدار اعتراف کرد .

3روز در شکنجه گاه مرد پولدار

پرستو34ساله  گفت : من چند سال قبل از همسرم جدا شدم و همراه دخترم در خانه اجاره ای زندگی می کردم. مدتی قبل در خیابان با محسن آشنا شدم.او به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستانه ما با هم شروع شد. من چند بار به خانه او رفتم اما او به مواد مخدر معتاد بود و گاهی اوقات رفتارهای عجیب از او سر می زد که باعث تعجبم می شد. آخرین بار که با آنجا رفته بودم محسن تاثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت.او دست و پایم را  با طناب بست و مرا روی تخت خواب انداخت .او بشدت مرا کتک زد. او اجازه نداد از خانه اش بیرون بروم. او 3 شبانه روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود  پیدا کردم. من در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و قمه را از زیر تختخواب برداشتم و چند ضربه به او زدم.

فیلم های سیاه

وی ادامه داد:چون محسن در گوشی موبایلش از من فیلم و عکس تهیه کرده بود ،گوشی موبایل را برداشتم .همان موقع با همسر سابقم تماس گرفتم و او با ماشین دنبالم آمد. من در بین راه  گوشی موبایل را شکستم و به داخل جوی آب انداختم.

 به دنبال اظهارات این زن و بازسازی صحنه جرم برای وی  به اتهام قتل و سرقت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

در دادگاه

در ابتدای جلسه اولیای دم محسن درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس پرستو روبه روی قضات ایستاد و اتهام قتل را پذیرفت.

وی گفت: من به امید شروع یک زندگی تازه با محسن آشنا شدم و به خانه اش رفتم. اما او رفتارهای عجیبی داشت. آخرین بار که به آنجا رفته بودم او 3  شبانه روز مرا در خانه اش زندانی کرد و شکنجه داد. گمان می کنم او تحت تاثیر مصرف مواد مخدر دست به چنین کاری زده بود.او حتی می خواست مرا بکشد. به همین خاطر قمه ای را که زیر تخت قرار داشت بیرون آوردم و به او ضربه زدم.

این زن در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: باور کنید اگر محسن را نکشته بودم خودم کشته می شدم. چون او تحت تاثیر مصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود و حال طبیعی نداشت. بارها به او التماس کردم دست از سرم بردارد و اجازه بدهد به خانه ام بروم اما قبول نکرد.او در این مدت دست و پایم را بسته بود و مرا به شدت کتک می زد.

وی درباره اتهام سرقت گوشی موبایل قربانی گفت: من دزد نیستم. چون چیزی از خانه محسن سرقت نکردم. او از من فیلم گرفته و در گوشی موبایلش ذخیره کرده بود. من برای از بین بردن عکس و فیلم ها گوشی موبایل محسن را برداشتم و سپس آن را شکستم و به جوی آب انداختم.من اتهام سرقت را قبول ندارم. من اگر دزد بودم می توانستم وسایل قیمتی خانه محسن را بدزدم.وقتی قاضی درباره نحوه فرار وی سوال کرد پاسخ داد: من بعد از کشتن محسن ترسیده بودم. به همین خاطر با همسر سابقم تماس گرفتم. او دنبالم آمد و مرا به خانه برد. ما به خاطر دخترمان با هم در ارتباط بودیم و گاهی اوقات که می خواستم به میهمانی بروم او مرا به خانه دوستانم می رساند. آن روز هم فکر می کرد من در خانه دوستم میهمان بوده ام که دنبالم آمد.او اصلا درباره ماجرا قتل چیزی نمی دانست و من هم حرفی به او نزدم.

سپس وکیل به وی دفاع پرداخت و گفت: موکلم سه شبانه روز در خانه این مرد زندانی بوده و برای نجات جانش و در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است.

بنا بر این ، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 906070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟