اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز

به گزارش رکنا سردار حمید هداوند  اظهار کرد: اواسط سال گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح مابین یکی از شهروندان و سه نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار استان، بررسی موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان محول شد.

وی افزود: متهمان که از اوباش شناخته شده و سابقه‌دار استان بودند به محض ارتکاب این جرم با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان به مکان نامعلومی نقل مکان و تمام ارتباطاتشان را با اطرافیان خود قطع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: علی رغم اقدامات حرفه‌ای متهمان برای عدم دستگیر شدنشان توسط پلیس، اما با چندین ماه تلاش مستمر و به کارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی، چندین محل از مخفیگاه متهمان شناسایی و در نهایت هر ۳ متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مهرشهر کرج دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهمان انگیزه خود از ضرب و شتم شاکی پرونده را اختلاف شخصی نام برده با یکی از بستگانشان اعلام کردند.

سردار هداوند با بیان اینکه هر ۳ متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای اوباشی‌گری و گردن‌کشی ندارد و پلیس با اقتدار با همه کسانی که بخواهند نظم و امنیت مردم را با خطر روبرو کنند برخورد سخت خواهد شد.

کدخبر: 905627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟