دختر عاشق پیشه خانواده اش را زنده زنده سوزاند تا به پسر افغان برسد + جزییات تلخ

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس حبیبی امروز شنبه ۱۰ تیرماه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: روز 5تیر، یک مورد آتش‌سوزی در یک خانه روستایی تفیهان، به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای رسیدگی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی اولیه، علت حادثه که طی آن 4 عضو خانواده یعنی پدر، مادر و 2 فرزند، فوت کرده بودند، مشخص نبود اما در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این خانواده دارای دو فرزند دیگر شامل یک دختر ۱۴ ساله و یک پسر 5 ساله هستند که هیچ‌کدام هنگام حادثه در خانه نبودند.

حبیبی با اشاره به ایجاد فرضیه ارتکاب جرم توسط دختر نوجوان، به دلیل مشخص شدن اختلافات قبلی با خانواده، گفت: با انجام تحقیقات فنی، مشخص شد که دختر نوجوان با یک فرد تبعه بیگانه ارتباط دارد و اکنون در باغی مخفی شده‌ است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ۴۸ ساعت بعد از وقوع حادثه، یک فرد تبعه بیگانه ۱۵ ساله شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد و به دنبال آن، دختر ۱۴ ساله نیز در مخفیگاهش بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در بازجویی‌ها دختر نوجوان به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.

کدخبر: 905252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟