بازداشت مرد تا دندان مسلح که در سمنان مهمات می فروخت / شلیک دقیق پلیس پایان فرار او شد + جزییات

به گزارش رکنا ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: پلیس گرمسار در پی کسب خبری توسط ماموران پلیس استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه فردی قصد فروش سلاح و مهمات جنگی را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمسار دارد، به سرعت چند تیم از ماموران انتظامی شهرستان را به منظور بررسی موضوع وارد عمل کرد.

وی به انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس در این راستا اشاره کرد و افزود: سرانجام خودروی پژو پارس مورد نظر توسط ماموران شناسایی و به صورت نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه ماموران در یک فرصت مناسب به راننده خودرو دستور ایست دادند، اضافه کرد: راننده با بی‌توجهی به اخطار پلیس متواری شد و در نهایت، ماموران با استفاده از قانون به‍‌کارگیری سلاح، به لاستیک خودرو تیراندازی کردند که پژو به سمت راست جاده واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه راننده با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، ادامه داد: سرنشین خودرو دستگیر و از وی هفت قبضه اسلحه جنگی، ۱۴ تیغه خشاب به همراه ۱۹۰ عدد فشنگ کشف شد و با انجام تحقیقات پلیس در پی دستگیری راننده خودرو، پرونده تشکیل و همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت در جامعه را دارند، با شدت تمام و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 905094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟