صدور اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان

به گزارش رکنا، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی، اعلام کرد: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده است و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون ۴۰ مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.

علیرضا احمدی منش تصریح کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هئیت مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلاً از کشور خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده است و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف همه اموال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر شده است.

علیرضا احمدی منش همچنین اعلام کرد: یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در شهرستان رودان بازداشت شده است.

دادستان مرکز استان هرمزگان همچنین یادآور شد: از سوی ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به دادسرای مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است که اقدامات و تدابیر لازم برای پیگیری و اعاده حقوق مالباختگان در فرآیند رسیدگی و قبل از صدور حکم اتخاذ گردد.

کدخبر: 904352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟