دستگیری 2 زورگیر خشن که شب ها به سراغ طعمه هایشان می رفتند / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از جوانان و نوجوانان در غرب تهران  با ایجاد وحشت و تهدید مال باختگان به وسیله سلاح سرد و  دستگیری یکی از متهمان توسط ماموران کلانتری 150 تهرانسر، کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان  در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه  پنجم  پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط  راکب و ترک نشین  یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش صورت گرفته است و متهمان هنگام شب با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از شهرستان  نسیم شهر به شهر تهران آمده و با شناسایی طعمه های خود در معابر خلوت  زورگیری و متواری می شوند.

سرهنگ کارآگاه  ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم متواری و مالخر اموال مسروقه  را شناسایی کردند و با اخذ نیابت قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات منسجم و پلیسی سارق متواری و مالخر اموال مسروقه را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 40 فقره  سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های غرب تهران اعتراف و با شناسایی 36  مال باخته ، آنان در مواجه حضوری،  متهمان را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی با بیان اینکه از مخفیگاه مالخر این پرونده نیز تعدادی اموال مسروقه کشف و با دستور قضائی به مالکان آن تحویل شد  خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.

 

کدخبر: 904225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟