مرگ تلخ کشاورز روستایی در سیل تابستانی / در جیرفت رخ داد

به  گزارش رکنا ، بارش شدید و رگباری باران در روستای گور بخش ساردوئیه جیرفت که از مناطق خوش آب و هوا به شمار می رود یک کشته برجا گذاشت و یکی از کشاورزان هنگام آبیاری به همراه کشاورز دیگر درگیر سیل شدند که یکی نجات یافت و دیگری متاسفانه جان خود را از دست داد.  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد : درپی بارندگی‌های  عصر یک شنبه  (چهارم تیرماه ) در بالادست رودخانه در روستای «گَوَر ساردوئیه» یک کشاورز بر اثر طغیان رودخانه مفقود شد. 

رضا فلاح با اشاره به آغاز عملیات جست جو و نجات از ساعت ۱۶ همان روز ادامه داد: چهار تیم امداد و نجات از شهرستان جیرفت و ساردوئیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی  اظهار کرد: عملیات جست و جو تا ساعت ۲۱ روز یک شنبه  شب  ادامه یافت و به دلیل تاریکی هوا و امنیت نیرو‌های امدادی این عملیات متوقف شد  که  این عملیات از ساعت۳:۳۰ بامداد دوشنبه شروع شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  کرمان با بیان این که  این عملیات بیش از پنج ساعت به طول انجامید، تصریح کرد :در ساعت ۴ بامداد دوشنبه ،پیکر بی جان  کشاورز مفقود شده توسط نیرو‌های مردمی، بسیج و هلال احمر پیدا شد و توسط نیرو‌های هلال احمر به عوامل مربوط تحویل  شد.

کدخبر: 904116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟