رازگشایی از جسد تکه تکه شده زنانه در خزانه/ متهمان یک زن و 2 مرد هستند!

به گزارش رکنا، روز گذشته جسد مثله شده زن جوانی در محله خزانه تهران کشف شد که داخل یک یخدان جاسازی شده بود.بلافاصله تحقیقات در پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن شدن راز ماجرا آغاز شد.

با انجام تحقیقات و بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد که افرادی با یک وانت یخدان یونولیتی را به محله خزانه منتقل کرده و بعد از رهاسازی از محل گریختند.

با انجام تحقیقات 2 مرد و یک زن در این پرونده دستگیر شدند که مشخص شد اعضای یک خانواده هستند.پدر 65 ساله خانواده یخدان یونولیتی را در محل کشف جسد رها کرده بود.اما در این یخدان کشف شده، ران ها و بالا تنه وجود نداشت و جسد دچار فساد جمود نعشی بود که نشان می داد 20 روز از قتل می گذرد.

در حالی که متهمان دستگیر شده هنوز هیچ حرفی در رابطه با جنایت نزده اند، تحقیقات جهت روشن شدن راز ماجرا ادامه دارد.این در حالی است که هویت جسد محرز نیست و به دلیل گذشت زمان زیادی از وقوع قتل اثرانگشت مقتول در حال بازسازی برای احراز هویت است.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر به خبرنگار رکنا گفت:«وقوع این حادثه به جنایت میدان آزادی هیچ ارتباطی ندارد و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

جزئیات ماجرا

در پی کشف جسد سوخته شده متعلق به یک خانم در منطقه خزانه ، ‌کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات میدانی و پیچیده پلیسی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پیکان وانت سفید رنگی شدند که قاتل یا قاتلین بوسیله آن اقدام به انتقال جسد سوخته شده به محل کشف جسد کرده بودند .

با شناسایی مالک ۷۵ ساله خودرو پیکان وانت در منطقه خزانه ، این شخص دستگیر و با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این شخص و احتمال اطلاع و همراهی داشتن اعضای خانواده در موضوع جنایت ، بد هماهنگی مقام قضایی ، پسر ۳۰ و همسر ۶۰ ساله این شخص نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند .

سرهنگ بابک نمک شناس ، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی بزرگ با اعلام این خبر گفت  : درحال تیم های تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل سکونت متهمین دستگیر شده در حال انجام اقدامات علمی - پلیسی بوده ؛ نتیجه اقدامات در جهت کشف پرونده این جنایت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

کدخبر: 904005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟