بازداشت عامل حمله به فدراسیون ووشو در ورزشگاه آزادی / خواهران منصوریان شکایت کردند

به گزارش رکنا، رقابت‌های قهرمانی کشور ووشو رده‌های سنی در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خردادماه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. در حاشیه این رقابت‌ها احسان ده پهلوان پدر دو دختر ورزشکار همدانی حاضر در این مسابقات مانند رقابت‌های انتخابی سال گذشته باعث حواشی و درگیری شد.

ده‌پهلوان به دنبال این اتفاقات روز پنجشنبه ۲ خردادماه همراه با خانواده و چند نفر از دوستان خود به محل فدراسیون ووشو در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران مراجعه کرد و باعث درگیری شد. او به سمت کمپ حمله کرده و بعد از فحاشی به سنگ‌پراکنی اقدام کردند. بخش‌هایی از فدراسیون را تخریب، شیشه‌ها را شکستند.

آنها خواهران منصوریان را مصدوم و سپس متواری شدند. با تحقیقات اولیه پلیسی معلوم شد، آخرین روز خرداد امسال دو ورزشکار زن، برخی مسئولان فدراسیون ووشو را نیز در اینستاگرام تهدید کرده بودند. دیروز خواهران منصوریان برای پیگیری پرونده به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران آمدند. آنها در تحقیقات قضایی به تشریح روز حادثه و اتفاقاتی که برای‌شان رخ داده بود، پرداختند و از افرادی که آنها را مصدوم و به جان‌شان سوء‌قصد کرده‌بودند، شکایت کردند. قاضی محسن اختیاری که در نبود بازپرس پرونده به عنوان قاضی جانشین از دو شاکی زن در دادسرا تحقیق کرده بود با تایید این خبر گفت: شکایت این دو خواهر اخذ شده و متهمان پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

شهربانو منصوریان، مربی و قهرمان ووشو که از ناحیه سر مصدوم شده بود، پس از خروج از دادسرا در جمع خبرنگاران، گفت‌: دختران مرد مهاجم شاگردان باشگاهم بودند. روز پنجشنبه روز استراحت ورزشکاران درکمپ بود، آن دو دختر همراه والدین و چند مرد که از اقوام‌شان بودند به محل استقرارمان در ورزشگاه آزادی حمله کردند. مردی که سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان بود، خواست مانع آنها شود که مصدوم شد. مرد مهاجم وقتی متوجه شد، دختران ورزشکار در خوابگاه هستند با همراهانش به خوابگاه سنگ‌پراکنی کردند. خواهرم از طبقه دوم تخت به زمین پرت شد و از ناحیه پا و کمر مصدوم شد. اصابت سنگ به سرم باعث شکستگی پیشانی‌ام شد.

وی افزود‌: مهاجم فراری حتی پیام‌های تهدید‌آمیز برایم ارسال و مرا مقصر باخت دخترش می‌دانست. شهریه‌اش را هم پس داده بودم اما تهمت می‌زد، برای بودن فرزندنش در تیم به مسئولان ورزشی یک میلیارد تومان و به من ۵۰۰ میلیون تومان پرداخته است. گفته‌‌هایش صحت نداشت. نمی‌دانم چطور فیلم و عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ام را یافته و تهدید به انتشار آن در رسانه‌های معاند می‌کرد‌. می‌گفت این بار مسلحانه می‌آید و ما را به قتل می‌رساند.

خانم ورزشکار با اشاره به این‌که حمله متهم سابقه داشته است، ادامه داد: یکی از دختران این مرد سال گذشته نیز در مسابقات انتخابی جهانی جوانان ووشو شرکت کرد اما باخت و حریف او برنده شد. پدرش آن باخت را تحمل نکرد و در سالن به ورزشکاران حمله کرد. چند روز بعد با میانجیگری یک قهرمان عذرخواهی کرد. رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران، روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد امسال به میزبانی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد‌. یکی از دختران متهم آنجا نیز باخت، پدرش بعد از این باخت هم ورزشکاران و داوران را کتک زد و یک روز بازداشت شد. نمی‌دانم چطور آزاد شد و این اتفاق را رقم زد.

بعد از این اتفاقات فدراسیون ووشو از ده‌پهلوان شکایت کرد و امروز امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از بازداشت ده‌پهلوان خبر داد.

کدخبر: 903569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟