علت تصادف زنجیره ای خونین در اصفهان چه بود؟ + جزییات

به گزارش رکنا محمدرضا محمدی اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید دستجردی شهر اصفهان یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه با عقب یک دستگاه خودروی سواری پراید دیگر تصادف کرده و متعاقب آن یک دستگاه خودروی تانکر حامل سوخت که در این مسیر در حرکت بود به علت تخطی از سرعت مطمئنه برای اینکه با خودروهای پراید برخورد نکند از مسیر خارج و وارد لاین مخالف می‌شود.

وی افزود: خودروی تریلر در لاین مخالف پس از برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پراید دیگر در محدوده خاکی بزرگراه متوقف می شود.

محمدی با بیان اینکه در این حادثه در مجموع ۵ نفر از سرنشینان ۳ دستگاه خودروی پراید مجروح شدند، بیان کرد: وقوع این حادثه برای ساعاتی باعث بروز ترافیک و راه‌بندان در مسیر بزرگراه و مشکلاتی برای سایر خودروها شد که پس از پاکسازی محل، وضعیت عبور و مرور به حالت عادی برگشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان نبود کمربندی مناسب در این بزرگراه را از دلایل بروز چنین ترافیک‌هایی در مواقع بروز حوادث رانندگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تدبیر مسؤولان شهرداری هر چه زودتر کمربندی مناسب در این بزرگراه ایجاد تا از بروز چنین مسایلی در آینده جلوگیری شود.

کدخبر: 903333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟