3 جادوگر در کرمان چه می کردند ؟! / پلیس افشاگری کرد !

به گزارش رکنا، در پی مراجعه حضوری  یک شهروند به پلیس آگاهی و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از  او  در قالب رمالی و فالگیری، مشخص شد این فرد پس از قطع امید از بهبود بیماری فرزندش به پیشنهاد یکی از آشنایان به فردی دعانویس اعتماد و طی چند مرحله حدودپنج میلیارد ریال را به امید حل مشکلش به این فرد پرداخت کرده ، اما به جز از دست رفتن سرمایه زندگی اش هیچ نتیجه دیگری عایدش نشده است.

به دستور رئیس پلیس آگاهی ، نیروهای  پلیس آگاهی بر اساس اظهارات شاکی و انجام تحقیقات بعدی به دست داشتن سه متهم در این کلاهبرداری پی بردند که  خوشبختانه خیلی زود مخفیگاه متهمان مد نظر را در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان شناسایی و طی عملیاتی هرسه  متهم مرتبط  در این کلاهبرداری را در همین مکان دستگیر کردند.

سردار«روانبخش» جانشین انتظامی کرمان با اشاره به اعتراف صریح متهمان به اغفال چند ساله مردم و مراجعان  از طریق رمالی و دعانویسی بیان کرد: این سه کلاهبردار که با اجاره یک منزل در حاشیه شهر در صدد فریب شمار بیشتری از شهروندان با شناسایی و فریب افراد و خانواده های گرفتار بودند، پس از معرفی به مرجع قضایی روانه زندان شدند .

شایان ذکر است که در این قبیل موارد و کلاهبرداری ها لازم است همواره هوشیاری، دقت عمل و مراجعه به عقل و منطق برای حل مسائل و مشکلات را مد نظر داشته باشیم و از توسل و تکیه به مسائل خرافی دوری کنیم.

کدخبر: 903122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟