قتل خونین مرد جوان در ورامین /  انگیزه چه بود؟

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین یار احمدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری شدید با چاقو در حوالی روستای خورین شهرستان ورامین و انتقال مجروح به بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد، چند نفر با هم درگیر شده و یکی از طرفین، جوانی 40 ساله به ضرب ضربات متعدد چاقو و چوب مجروح، که پس از انتقال به بیمارستان، علی رغم تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی مجرب از کارآگاهان  پلیس آگاهی تشکیل و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهمان را که 3 دوست بودند را در کمتر از 24 ساعت از وقوع قتل شناسایی کنند.

سرهنگ یار احمدی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی یکی از متهمان در تحقیقات به عمل آمده ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را عدم پرداخت بدهی با مقتول عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران درپایان با اشاره به اینکه متهمان جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند،خاطر نشان کرد: یک لحظه عدم کنترل هیجانات خشونت آمیز و عدم درک متقابل بین افراد باعث بروز رفتارهای ناهنجار شد.

کدخبر: 902627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟