انهدام ۲۱ باند مواد مخدر و کشف ۱۱ تن انواع مواد در استان فارس

به گزارش رکنا، سردار رهام بخش حبیبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های خودرو، منزل، مغازه، قاپ زنی و اماکن در سطح شهر شیراز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی 2 هفته گذشته، 7 باند سرقت شناسایی و 30 نفر از اعضای این باند‌ها طی چندین عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان در تحقیقات به 109 فقره انواع سرقت (22 فقره سرقت خودرو، 12 فقره سرقت منزل، 10 فقره سرقت مغازه، 40 فقره قاپ زنی و 25 فقره اماکن) اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه محدوده فعالیت این سارقان در شهر‌های شیراز، تهران و کرج بوده است، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه، حدود 125 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، اظهار داشت: در این خصوص 21 باند مواد مخدر منهدم و حدود 11 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این رابطه 305 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 3 هزار و 958 متهم در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده اند.

جمع آوری یک هزار و 579 معتاد متجاهر و تحویل آنان به کمپ‌های بازپروری و دستگیری یک هزار و 347 خرده فروش مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

کدخبر: 902616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟