2 واژگونی در ۲ بزرگراه پایتخت به فاصله ۱۰ دقیقه

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی نیسان در بزرگراه خرازی، بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه نیسان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن از مسیر خارج و واژگون شده و به همین علت بار ترافیکی در محل ایجاد شده است که با تلاش تیم‌های راهور، نیسان از محل خارج شد و ترافیک به حالت قبل بازگشت، راننده مصدوم نیسان نیز با کمک تیم‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ جوانبخت افزود: همچنین در ساعت ۷ صبح در مسیر بزرگراه شهید همدانی به شرق بعد از آزادراه کرج قبل از پل سه راه سنگی، یک دستگاه خاور با بار آهن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که با حضور تیم‌های امدادی و پلیس در محل، راننده بدون مصدومیت از خودرو خارج شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست قبل از حرکت استراحت کافی نمایند و تمام توجه و حواس خود را بویژه در بزرگراه‌ها به رانندگی معطوف داشته و در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از حرکت با سرعت زیاد جدا خودداری نمایند.

کدخبر: 902451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟