دوستی با یک زن و 2 مرد 8 میلیارد تومان آب خورد / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه مرد جوانی با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه 11پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، 3 زن و مرد جوان که با شاکی دوست بوده با چرب زبانی به بهانه مسافرت او را سوار بر خودروی خود کردند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم ، با برداشتن کلید راهی خانه شاکی شده و اقدام به اموال با ارزش به قیمت 80 میلیارد ریال  کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله  وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و در ادامه هویت اصلی سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و  با کسب مجوز‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: 3 زن و مرد جوان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت 80 میلیارد ریالی از خانه شاکی با شگرد بیهوشی اعتراف کرد و کارآگاهان موفق به کشف  اموال مسروقه در مخفیگاه آنها شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهمان جهت کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

  حسین خزائی فر

کدخبر: 901655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟