17 کیلو تریاک و گل و هرویین در کنگاور پیدا شد

به گزارش رکنا، سرهنگ «حیدر حق جویان» عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر ، ۹ توزیع کننده دستگیر و ۱۲ معتاد متجاهر نیز شناسایی و جمع آوری شدند.

وی همچنین از کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۹ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم همراه با توزیع کنندگان مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شدند.

حق جویان در پایان توقیف هفت دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس کنگاور در هفته گذشته عنوان کرد.

کشف ۱۵ میلیارد ریالی لوازم یدکی قاچاق خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار" مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر نگهداری لوازم یدکی فاقد مجوز در یک باربری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی باربری مذکور در منطقه دیزل آباد کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های صورت گرفته ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار حاجیان در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارسال به دستگاه قضائی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق همواره از اولویت های پلیس کرمانشاه بوده است.

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مرکز استان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران پاسگاه قزانچی حین گشتزنی در محور قزانچی کامیاران به یک دستگاه سمند مشکوک و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ دلیری در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف محموله آرد قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به کشف ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم آرد قاچاق شدند.

سرهنگ "فرامرز منصوری" اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس آگاهی سنقروکلیایی حین کنترل خودروهای عبوری در میدان شهید دکامی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۴۷ کیسه ۵۰ کیلوگرمی آرد مجموعا به وزن ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ منصوری فرد در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۴۳ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش های کاراگاهان طی ۷۲ ساعت اخیر، ۱۴۳ فقره سرقت کشف و ۷۶ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ "علی کرمی" اظهار داشت: طرح مبارزه با سرقت در راستای افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان در نقاط مختلف کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به کشف ۱۴۳ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی، ادامه داد: این سرقت ها شامل ۲۵ فقره سرقت خودرو، ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، ۳۶ فقره سرقت وسایل و قطعات و محتویات داخل خودرو، ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره کش رو زنی، یک فقره سرقت منزل و ۵۳ فقره سایر سرقت ها کشف شد.

کرمی در پایان از دستگیری ۷۶ سارق خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 901478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟