عاملان درگیری خونین در پاکدشت

به گزارش رکنا، سرهنگ نجم الدین مرادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته‌جمعی در یکی از روستاهای شهرستان و متواری شدن متهمان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با وجود متواری شدن عوامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز و با تلاش های شبانه روزی عوامل انتظامی و پلیس امنیت، 8 نفر از عاملان اصلی نزاع در چندین عملیات پلیسی در نقاط مختلف استان تهران شناسایی و دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

این مسئول همچنین از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید تنباکوی تقلبی در پاکدشت خبر داد.

مرادی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی پاکدشت با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خود در یکی ازمناطق کارگاهی شهرستان، اقدام به تولید غیرمجاز تنباکوی تقلبی و غیر مجاز می‌کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کارقرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۳ خاتون آباد پس از شناسایی کارگاه مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی، به محل اعزام شدند و در بازرسی صورت گرفته مشخص شد که متصدی کارگاه ،تنباکوهای تقلبی را در بسته‌بندی برند های خارجی روانه بازار می کند. این این مسئول یادآور شد: در بازرسی از این کارگاه یک هزار و ۲۰۰ بسته تنباکوی آماده، ۸۰ لیتر مواد اولیه تولید تنباکو، یک دستگاه دیگ هم زن، یک عدد پمپ باد، یک دستگاه ترازو و یک دستگاه چسب زن کشف و توقیف شد.

مرادی ارزش ریالی اقلام کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول گفت: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و محل کارگاه که فعالیتی غیرقانونی داشت، پلمب شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کدخبر: 900539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟