شلیک دقیق پلیس پایان فرار دزدان موتور سوار در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 16خرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 108 نواب در محدوده محله و خیابان هاشمی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می دادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور اعلام کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با تیراندازی هوایی و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 2 مرد جوان شدند.

سرهنگ  گودرزی با بیان اینکه از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 900133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟