سارق حرفه ای رأی بازی توسط پلیس شکارشدند/ در آبادان رخ داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان به رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت و گوشی موبایل در برخی از مناطق شهرستان آبادان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقین بصورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد در این راستا مامورین دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان  برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محلهای وقوع سرقت شدند و دوربین مداربسته دست سارقین حرفه ای را رو کرد.

در این راستا مأموران پلیس آگاهی آبادان در بررسی صحنه سرقت و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت 2 سارق که از مجرمان حرفه‌ای سابقه‌دار ورأی بازی هستند.

 که مدت 5 و 15 سال محکومیت زندان داشته وتحت تعقیب چندشعبه دادسرا وپلیس اطلاعات وپلیس آگاهی چند شهرستان هستند را شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضایی  متهمین را در نخلستانهای منطقه سلیچ غربی شناسایی و دستگیر کنند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح کلاشینکف بهمراه کلت کمری وفشنگهای مربوط کشف وضبط شد.

متهمین در بازجویهای فنی با توجه به دلایل و قراین موجود لب به اعتراف گشودند.

سرهنگ کشوری گفت: متهمین در بازجویهای فنی  پس از اعتراف صریح چندفقره سرقت مسلحانه گوشی موبایل و موتور سیکلت توسط مالباختگان نیز شناسایی شدند و پس از تشکیل  پرونده به دادسرای معرفی شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 899852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟