وحشت ساکنان جنوب شهر اصفهان از سرقت های میلیاردی

به گزارش رکنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام سرنخ‌هایی از باندی ۳ نفره از سارقان سابقه‌دار که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورد و هویت آن‌ها را مورد شناسایی قرار داد.

هاشمی‌فر گفت: با شناسایی متهمان، آنان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۳۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند، تصریح کرد: اموال به سرقت رفته توسط متهمان شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلو فرش، نقره‌جات و گوشی تلفن همراه بوده که ارزش مجموعه این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه و تحویل آن‌ به مال باختگان بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان پس از اعتراف صریح به جرم خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 899776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟