حمله خونین مرد شرور چاقو به دست به پلیس / در شیراز رخ داد

به گزارش رکنا، سردار یوسف ملک‌زاده چهارشنبه ۱۷ خرداد به خبرنگاران گفت: در سومین روز از فروردین امسال، ماموران انتظامی بخش کوهمره نودان شهرستان کوه‌چنار حین گشت‌زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری پژو پارس که با حرکات نامتعارف، نظم عمومی را برهم زده بود، دستور توقف می‌دهد اما راننده اقدام به فرار می‌کند.

ملک‌زاده ادامه داد: این خودرو که ۳ سرنشین داشته، به سمت یکی از روستاها فرار می‌کند اما در نهایت پلیس با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی اتومبیل و دستگیری راننده می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: حین انتقال راننده به مقر انتظامی، اهالی محل به سمت ماموران حمله‌ور شده و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح می‌کند و از محل متواری می‌شود.

ملک‌زاده با بیان اینکه سرباز مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، مورد مداوا قرار گرفته و مرخص می‌شود، گفت: متهم شرور چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر داد اما در نهایت توسط کارآگاهان زبده، مخفیگاهش شناسایی و بعد از ۷۵ روز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه شرور ضارب مامور پلیس، ۲۵ ساله است، گفت: این اراذل شرور، بعد از دستگیری، به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

ملک‌زاده گفت: کارکنان پلیس در اقصی نقاط کشور از شهرها گرفته تا روستاها، جاده‌ها و مرزها، شبانه‌روز در حال تامین امنیت شهروندان هستند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و اگر هر کسی به هر نحوی بخواهد امنیت را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهد شد.

کدخبر: 898816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟