مرگ هولناک دختر جوان در پیاده رو / پسر جوان خواب بود!

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تصادف فوتی وانت با دختر جوان در  بزرگراه سلیمانی توضیح  داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه جمعه این هفته یک تصادف دردناک را در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی – دورگرد کرمان داشتیم که برای خود ما نیز  تامل  برانگیز و واقعا باعث تاسف گردید .

وی بیان داشت: این تصادف در  ساعت 8 صبح جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی – دورگرد کرمان روی داد که متاسفانه یکدستگاه وانت پیکان با دختر خانمی که آماده رفتن به محل  کار و در پیاده رو ایستاده و منتظر آمدن دوستان خود بوده برخورد می نماید .

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پیاده رو جایی است که عابر  پیاده باید در  آن احساس امنیت نموده و در اصل متعلق  به عابرین پیاده است.

سرهنگ جوانبخت افزود: راننده این وانت فاقد گواهینامه و در  هنگام تصادف کاملا خواب بوده و در  هنگام مواجه با خطر  هیچ گونه عکس العملی  از  خود مانند آثار انعکاسی خط ترمز و یا حتی چرخاندن فرمان هم نداشته است که نشان دهد راننده در هنگام تصادف حواسش جمع بوده است نداشته و این برخورد و تصادف مرگبار را رقم می زند .

وی گفت : هیچ یک از  این اتفاقات نیافتاده و خودرو از  اختلاف سطح عبور  کرده و در پیاده رو متاسفانه این دختر  خانم جوان را زیر گرفته که بر  اثر  شدت جراحات وارده در دم فوت می نماید.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: سطح هوشیاری این راننده بسیار پایین بوده و در هنگام تصادف خواب کامل بوده و هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نداده است.

کدخبر: 898783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟