قتل مسلحانه راننده کامیون جلوی در کلانتری در اصفهان / انگیزه قاتل چه بود؟

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: ماموران کلانتری 13 طالخونچه فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه ساعت 30 دقیقه بامداد متوجه می شوند که یک دستگاه کامیون با جدول بتنی میدان روبروی کلانتری برخورد کرده و واژگون می شود و راننده در قسمت کف اتاق کامیون با حالت خونی قرار گرفته است.

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی راننده بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود که در بررسی صورت گرفته مشخص می شود وی مورد اصابت تیراندازی از یک سلاح شکاری قرار گرفته و به دلیل جراحات ناشی از آن  جان باخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: با اثبات قتل راننده کامیون بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در صحنه حضور یافته و تحقیقات علمی و تخصصی خود را برای کشف علت و انگیزه قتل و شناسایی قاتل آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از فرزندان مقتول با فردی درگیری داشته که وی نیز پس از اطلاع از این موضوع با ضارب فرزندش درگیری لفظی پیدا می کند که کارآگاهان به این فرد مظنون شده و در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع حادثه او را طی یک عملیات ضربتی در باغ پدری خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول کشف می کنند.

سرهنگ تُرکیان گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه با اقدامات خاص پلیسی به ارتکاب جنایت رخ داده معترف و عنوان کرد: پس از مشاجره و فحاشی تلفنی مقتول نتوانستم جلوی عصبانیت خود را بگیرم و به همین خاطر اسلحه شکاری خود را برداشته و در محدوده قبل از میدان ورودی شهر به سمت خودروی کامیون مقتول شلیک کرده و از صحنه متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل، در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کدخبر: 898771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟