ربودن پسر جوان از خانه اش در شیراز + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا نوشاد"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در 12 خردادماه سال جاری در یکی از محلات بخش فورگ این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد 3 فرد ناشناس اقدام به ربودن جوانی 27 ساله از داخل خانه اش کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این جوان، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت عاملان این اقدام را شناسایی و مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی این جوان را گروگان گرفته‌اند.

سرهنگ "نوشاد" با اشاره به اینکه مامورین موفق شدند در کمتر از 48 ساعت  2 نفر از افرادی که در آدم‌ربایی مشارکت داشته‌اند را دستگیر کنند، افزود: گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند مجبور شدند گروگان را در شهرستان "کهنوج" از توابع استان کرمان رها و از محل متواری شوند.

سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده تلاش برای  دستگیری عامل اصلی این گروگانگیری ادامه دارد.

کدخبر: 898517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟